Projekt 3.1- BUDOWANIE MARKI W INTERNECIE

Projekty Europejskie

logotypy

Wyższa Szkoła Humanistyczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie zaprasza do udziału kursie e-learningowym “Budowanie marki w internecie” realizowanego w ramach projektu 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, Priorytet Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.

Udział w projekcie jest bezpłatny!

Okres realizacji projektu: od 01.09.2019 r. do 31.08.2021 r. (III edycje szkoleń).

Biuro projektu:
Wyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie, ul. Monte Cassino 15, 70-466 Szczecin.

Kontakt: tel. (91) 424 32 00 następnie 3 (Biuro Dziekana) lub bezpośredni (91) 424 32 14 lub

e-mail: projekt3.1@wshtwp.pl

Projekt skierowany jest do Grupa docelowa:

Działania będą realizowane dla 300 uczestników (120K, 180M) studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich WSH TWP w Szczecinie oraz osób z wolnego rynku z obszaru województwa zachodniopomorskiego, którzy posiadają podstawowe umiejętności posługiwania się komputerem oraz poruszania się w sieci internetowej,

Weryfikacja powyższych danych zostanie dokonana na podstawie oświadczeń uczestnika projektu, zawartych w dokumentach rekrutacyjnych.

Głównym celem kursu Budowanie marki w Internecie jest podniesienie kompetencji uczestnika w zakresie budowania marki osobistej i zawodowej w Internecie oraz wykorzystywania mediów społecznościowych w celach marketingowych. Każdy z uczestników kursu pozna strategię i zasady budowania wizerunku w sieci. Pozna mechanizmy mediów społecznościowych, ich specyfikę, oraz sposoby wykorzystania ich do profesjonalnego zarządzanie własnym wizerunkiem, tworzonej przez siebie firmy.

W ramach projektu będą realizowane szkolenia z zgodnie z poniższym programem:

  • Moduł 1: Twoja WWWizytowka w Internecie – 20 godzin,

Po ukończeniu tego modułu uczestnik nauczy się tworzenia stron www w WordPress oraz ich pozycjonowania, w szczególności:

  • uruchomienia (instalacji) popularnego systemu CMS jakim jest WordPress,
  • zarządzania treścią, dodawania postów, artykułów, określania czasu wyświetlania artykułów,
  • wyszukiwania i instalowania dodatków tj. widgetów, wtyczek, galerii na witrynę www,
  • wypozycjonowania swojej strony z uwzględnieniem zasad tworzenia kampanii SEM i SEO,
  • pokonania firm konkurencyjnych w osiąganiu najlepszego wyniku w wyszukiwarkach.
  • Moduł 2: Laboratorium Facebooka – 5 godzin,

Po ukończeniu tego modułu uczestnik nauczy się

  • tworzyć przekaz w Mediach Społecznościowych,
  • utrzymywać kontakt z grupą docelową,
  • budować przekaz marketingowy.
  • Moduł 3: Reklamuj się. Facebook Ads Manager – 5 godzin,

Po ukończeniu tego modułu nauczysz się:

  • skutecznego reklamowania swoich produktów na Facebooku,
  • docieranie przekazem marketingowym do konkretnych grup docelowych,
  • tworzenia i pracy na budżecie reklamowym.
  • Moduł 4: By zaistnieć w Sieci. Potęga Google Ads – 10 godzin.

Po ukończeniu tego modułu uczestnik:

  • dowie się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów,
  • pozna platformę reklamową Google Ads,
  • pozna metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
  • zwiększy zwrot z inwestycji w reklamę,
  • skorzysta z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach,
  • zdobędzie dodatkowe umiejętności, które staną się jego przewagą na rynku reklamy w Internecie.

Kurs e-learningowy w łącznym wymiarze 40 godzin składający się z 4 modułów zostanie udostępniony na platformie e-learningowej www.navoica.edu.pl.

 

Rekrutacja – od września 2020! Liczba miejsc ograniczona.

Jak się zgłosić na szkolenie?

Należy:

  • pobrać poniższe dokumenty rekrutacyjne, wypełnić je, a następnie wysłać (pocztą lub skanem na adres e-mailowy projekt3.1@wshtwp.pl) lub dostarczyć osobiście do siedziby Wyższej Szkoły Humanistycznej TWP w Szczecinie, ul. Monte Cassino 15, 70-466 Szczecin. Dokumenty można wypełnić również na miejscu w naszej siedzibie.

Terminy szkoleń:

  • Edycja I 26.10.2020 r. – 30.11.2020 r.
  • Edycja II 26.10.2020 r. – 30.11.2020 r.
  • Edycja III 01.02.2021 r. – 31.03.2021 r.

Regulamin udziału w projekcie

Załącznik nr 1- Kwestionariusz

Załącznik nr 2- Deklaracja uczestnictwa w projekcie