Aktualności / oferty

Biuro Karier

(06.07.2017) Aplikuj do Tesco

TESCO

Jesteśmy jedną z największych sieci sklepów samoobsługowych w Polsce. Posiadamy 428 sklepów, zatrudniając ok. 28 tys. pracowników i obsługując ok. 5 mln klientów tygodniowo. Dbamy o naszych klientów, wprowadzając szereg udogodnień i usług. Współpracujemy z prawie 3,7 tys. polskimi dostawcami, wspieramy lokalną gospodarkę i dbamy o polską żywność. Jesteśmy także firmą odpowiedzialną społecznie. Nasze priorytety to odpowiedzialny handel, wspieranie lokalnych społeczności, walka z marnowaniem żywności oraz bycie atrakcyjnym pracodawcą. Tworzymy możliwości rozwoju i budowania kariery wszystkim, którzy chcą związać swoją zawodową przyszłość z branżą handlową. Wielu naszych pracowników, którzy zaczynali od stanowisk związanych z obsługą klienta, dziś zarządza zespołami i odpowiada za ważne obszary w firmie. Jako pracodawca zapewniamy dynamiczną interesującą pracę w sklepach, centrach dystrybucji i biurach. Oferujemy umowy o pracę zarówno na pełny etat, jak i niepełny wymiar etatu, szeroki pakiet szkoleń i atrakcyjne benefity (m.in. prywatną opiekę medyczną, zniżkę 10% na zakupy w Tesco).

Program Rozwojowy dla Absolwentów Ekstraklasa

Program skierowany jest do absolwentów studiów licencjackich i wyższych magisterskich, którzy myślą o intensywnym rozwoju zawodowym i awansie na stanowisko kierownicze w ciągu jednego roku. Kandydaci mogą aplikować na program, który realizowany jest w operacjach, czyli sklepach Tesco na terenie całego kraju, Centrach Dystrybucji w Gliwicach, Teresinie lub Komornikach pod Poznaniem oraz w wybranych działach w Biurze Głównym Tesco w Krakowie (Dział Logistyki, Finansów, Zakupów i Marketingu). Program trwa 12 miesięcy i jest pełen szkoleń przywódczych oraz specjalistycznych, spotkań z ludźmi biznesu, Twistów, a także wsparcia opiekuna i mentora. Wszelkie pytania dotyczące programu można kierować do kariera@pl.tesco-europe.com.

Kariera Młodego Lidera

Program przygotowany z myślą o maturzystach i studentach I lub II roku studiów pierwszego stopnia, przedsiębiorczych, dynamicznych osób, już teraz wchodzących na rynek pracy. Uczestnicy programu już w ciągu roku mają możliwość zdobyć wiedzę i umiejętności pozwalające pełnić funkcje kierownicze. W tym czasie poznają wyzwania, jakie wiążą się ze stanowiskami: Doradca Klienta, Specjalista, Ekspert, Kierownik Zespołu. Docelową rolą jest samodzielne stanowisko Kierownika Sklepu w jednym z supermarketów. Program skupia się na rozwoju umiejętności przywódczych, menedżerskich i operacyjnych – poprzez zdobywanie doświadczenia na poszczególnych stanowiskach, szkolenia oraz spotkania z Liderami Biznesu Tesco. Wszelkie pytania dotyczące programu można kierować do kariera@pl.tesco-europe.com.

Program Płatnych Praktyk Dobry Start

Program skierowany jest do studentów, którzy ukończyli pierwszy rok studiów I stopnia lub są studentami pierwszego bądź drugiego roku studiów II stopnia. Praktyki są płatne, trwają 3 miesiące (od czerwca/lipca do września) i są realizowane w elastycznym wymiarze etatowym. W trakcie praktykanci realizują zadania wynikające z realnych potrzeb biznesowych Tesco w jednym z wybranych działów Biura Głównego w Krakowie, m.in.: Marketingu, Zakupów, Logistyki, Finansów, Personalnym oraz Biurze Wsparcia. Każdy student otrzymuje wsparcie opiekuna, który dzieli się z nim wiedzą i doświadczeniem. Praktykant ma do opracowania własne projekty, bierze udział w licznych szkoleniach i spotkaniach z Dyrektorami oraz Menadżerami działów. Wszelkie pytania dotyczące programu można kierować do kariera@pl.tesco-europe.com.

Staże w Tesco

Program dla studentów, odbywający się w jednym z działów biur Tesco w Krakowie lub Warszawie. Długość stażu jest ustalana indywidualnie, w zależności od potrzeb określonego działu. Standardowo czas trwania stażu wynosi 6-12 miesięcy. W tym czasie czas pracy stażysty wynosi 15–20 godzin tygodniowo, jednakże harmonogram jest bardzo elastyczny. Celem stażu jest umożliwienie wykorzystania wiedzy teoretycznej zdobytej na studiach w praktyce. Głównym zadaniem uczestników jest aktywne uczestnictwo w realizacji zadań działu. Program przewiduje formalne szkolenia, warsztaty, kursy e-learningowe, coaching, i aktywny mentoring. Wszelkie pytania dotyczące programu można kierować do kariera@pl.tesco-europe.com.

Program Ambasador

Program skierowany jest do studentów II i III roku studiów pierwszego stopnia oraz I roku studiów uzupełniających magisterskich. To forma współpracy pomiędzy Tesco a środowiskiem uniwersyteckim w wybranych miastach Polski – Krakowie, Katowicach, Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Białymstoku i Lublinie. Program trwa 1 rok. W tym czasie wybrani studenci współpracują z Tesco w zakresie budowania wizerunku firmy jako atrakcyjnego i innowacyjnego pracodawcy na swoich uczelniach. Program przewiduje zadania takie jak: opracowanie i realizację autorskiego projektu, monitoring wydarzeń i rekomendowanie form współpracy, reprezentowanie i promocję firmy w środowisku uczelnianym, współpracę przy organizacji targów pracy oraz współtworzenie kanałów społecznościowych. Wszelkie pytania dotyczące programu można kierować do kariera@pl.tesco-europe.com.

Program dla Absolwentów

Program adresowany jest dla młodych osób, które niedawno ukończyły studia pierwszego lub drugiego stopnia. Miejscem realizacji programu jest Biuro Główne Tesco w Krakowie. Obszarami, na których skupia się program absolwencki, to: handel, marketing, wsparcie biznesu i finanse, technologia, HR, nieruchomości i łańcuch dostaw. W ramach atrakcyjnej oferty szkoleń uczestnicy mają możliwość pracy nad wieloma ciekawymi projektami w międzynarodowym środowisku tworzonym przez zespoły z Polski, Czech, Słowacji i Węgier, rozwoju osobistego pod okiem doświadczonego mentora, a także perspektywę pracy w dynamicznie rozwijającej się sieci. Wszelkie pytania dotyczące programu można kierować do kariera@pl.tesco-europe.com.

(29.06.2017) Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Policach poszukuje pracowników

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Policach poszukuje do zatrudnienia od września 2017 r. jednego pracownika administracyjnego do biura stowarzyszenia oraz czterech opiekunów, którzy wspieraliby osoby niepełnosprawne intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym z współistniejącymi chorobami (poruszające się na wózku inwalidzkim, słabo widzące, niesłyszące) w Mieszkaniu Chronionym. Osoby te pracowałyby w systemie pracy zmianowej (trzy zmiany). Wsparcie będzie dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych mieszkańców, będzie polegało na udzielaniu pomocy w zakresie czynności dnia codziennego (zakupy, załatwianie spraw w instytucjach publicznych i kulturalnych, przygotowanie posiłków, wizyty u lekarza, fryzjera oraz pomoc w czynnościach fizjologicznych słabszym mieszkańcom itp.).

Kontakt w sprawie ogłoszenia:

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym
Koło Terenowe Police
ul. Korczaka 57, 72-010 Police
tel. / fax. (091) 31 80 270
e-mail: psouu@police.pl, zk.police@psouu.org.pl

(29.06.2017) PRACA NA STANOWISKU – NAUCZYCIEL - GOLENIÓW

Dyrektor Przedszkola Niepublicznego „Słoneczna Jedynka” w Goleniowie poszukuje pracownika na stanowisko nauczyciel. Wymagamy dyplomu ukończenia studiów na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, zaświadczenie o niekaralności oraz zamiłowanie do pracy z dziećmi. Mile widziany certyfikat z języka angielskiego na poziomie B2.

Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc pod nr 91-418-24-39 prosząc o rozmowę z Panią dyrektor Grażyną Lewandowską.

(13.06.2017) Stażysta ds. Sprzedaży

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej.

Na co dzień pomagamy ludziom w znalezieniu najlepszej dla nich pracy i wykorzystaniu ich potencjału zawodowego. Oprócz serwisu Pracuj.pl, jesteśmy także właścicielem innych biznesów związanych z rozwojem zaawansowanych rozwiązań typu „software as a service” (SAAS).

Chcesz dowiedzieć się więcej na nasz temat? Wejdź na www.grupapracuj.pl

Stażysta/-ka w Dziale Sprzedaży

Jeżeli:

  • jesteś studentem
  • jesteś dostępny/-a od poniedziałku do piątku
  • interesujesz się sprzedażą i współpracą z Klientami
  • masz już za sobą pierwsze doświadczenia w tym obszarze
  • lubisz pracować w zespole i masz poczucie humoru (przydaje się! :))
  • cenisz sobie swobodną atmosferę i możliwość przyjścia do pracy w ulubionych trampkach 🙂
  • wyróżnia Cię zaangażowanie, entuzjazm i łatwość nawiązywania kontaktów…

…to szukamy właśnie Ciebie!

Będziesz zajmować się m.in.:

  • codziennym wsparciem Działu Sprzedaży pod kątem docierania z produktami portalu Pracuj.pl do Klientów
  • wyszukiwaniem nowych szans sprzedażowych
  • budowaniem długofalowych relacji biznesowych z naszymi Klientami
  • realizowaniem zleceń

Oferujemy Ci:

  • 6 miesięczny płatny staż
  • narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon)
  • możliwość nauki i poszerzania swojej wiedzy sprzedażowej i HR-owej
  • własne biurko i pyszną kawę 🙂
  • owocowe poniedziałki

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV mailem na adres:

rekrutacja@pracuj.pl

W temacie maila proszę wpisać nazwę stanowiska

W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.

(13.06.2017) Hostessa na promocje w hipermarketach

Poszukuję wygadanej, uśmiechniętej, nie bojącej się kontaktów hostessy do degustacji i animacji w Szczecinie i Stargardzie. Wymagana książeczka zdrowia sanitarno-epidemiologiczna. Proszę i wyłącznie o kontakt telefoniczny lub SMSowy.
Mój nr telefonu:
697 706 929

(17.05.2017) Specjalista ds. logistyki

MasterHR Sp. z o. o. to wieloletnia wiedza naszego Zespołu Doradców w zakresie rozwoju personalnego
i rekrutacji. Naszą misją jest wspieranie i pomoc w budowaniu oraz rozwijaniu firm poprzez dobór najlepszych pracowników o określonych kompetencjach i predyspozycjach zawodowych.

Naszym Klientem jest duńska firma produkcyjna z branży elektrotechnicznej poszukująca kandydatów do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. logistyki

Miejsce pracy: Szczecin Prawobrzeże

Nr ref.: 2017/05/SDL/Szczecin

Zadania:

  • Zaopatrywanie Działu Produkcji w odpowiednie materiały zgodnie z zapotrzebowaniem,
  • Składanie zamówień u dostawców,
  • Nadzorowanie realizacji dostaw,
  • Wsparcie w organizacji transportu,
  • Wsparcie w planowaniu produkcji,
  • Uczestnictwo w projektach optymalizacji przepływu materiałów,
  • Przyjmowanie i monitorowanie zleceń od Klientów.

 

Wymagania i pożądane umiejętności:

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe, kierunki: logistyka, ekonomia lub pokrewne,
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze logistyki w firmie produkcyjnej,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (współpraca z centralą firmy w Danii oraz z dostawcami surowców),
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • Zdolności planistyczne, wielozadaniowość i proaktywna postawa,
  • Komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania,
  • Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań i chęć rozwoju w ramach struktur firmy.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie z dojrzałą kulturą organizacyjną,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
  • Praca jednozmianowa (w godzinach 07:00-15:00 lub 08:00-16:00, możliwość pracy zdalnej w uzasadnionych przypadkach),
  • Adekwatne narzędzia pracy, m.in. telefon służbowy,
  • Możliwość odbywania szkoleń w Danii,
  • Realne szanse na rozwój zawodowy, osobisty i awanse w strukturach Firmy.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV na adres: biuro@masterhr.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

(15.05.2017) Sales&Operations Trainee - Eurocash

Program Menadżerski w Sprzedaży
Sales&Operations Trainee

 

Łatwo nawiązujesz kontakty, nie wyobrażasz sobie pracy za biurkiem i czujesz się urodzonym sprzedawcą?
Weź udział w Programie Sales & Operations Trainee, poznaj świat biznesu od podstaw i pnij się po szczeblach kariery!

 

Opis stanowiska

  • Wdrożenie (1- 2 miesiące) – przejdź intensywne szkolenie, które pomoże Ci szczegółowo poznać firmę oraz branżę FMCG
  • Doświadczenie (max. 2 lata) – pracuj z Klientami w terenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego lub Doradcy Klienta w jednej z wybranych jednostek biznesowych
  • Awans – wyróżniające wyniki pracy i sukcesy zapewnią Ci stanowisko Kierownika Rejonu Sprzedaży
  • Cel – masz szansę na objęcie stanowiska Regionalnego Dyrektora Operacyjnego

Wymagania

  • Jesteś studentem ostatnich lat (IV – V rok) lub absolwentem (do 2 lat po studiach)
  • Chcesz pracować w sprzedaży i masz już na swoim koncie pierwsze doświadczenia zawodowe w tym obszarze
  • Jesteś ambitny, wytrwały i lubisz podejmować wyzwania
  • Potrafisz przewodzić innym i inspirować ich do działania
  • Możesz podjąć pracę na cały etat
  • Lubisz pracować w terenie i posiadasz prawo jazdy kat. B
  • Jesteś gotowy na zmianę miejsca zamieszkania

Języki

  • Angielski – mile widziane
  • Inne niewymagane

Branża firmy/stanowiska

  • FMCG, Handel Spożywczy

Miejsce pracy

  • Cała Polska

Narzędzia pracy

  • Laptop, telefon służbowy, samochód służbowy (opcjonalny)


Warunki zatrudnienia

  • Umowa od pracę od pierwszego dnia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet szkoleń
  • Wsparcie mentora
  • Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, premie, biblioteka firmowa

Proces rekrutacji

  • Analiza aplikacji CV
  • Testy osobowościowe oraz analitycznego myślenia
  • Rozmowa telefoniczna
  • Całodniowy Assessment Center
  • Spotkanie z Dyrektorami Generalnymi

Informacje dodatkowe

  • Uczestnicy programu mogą rozwijać się w jednej z kilkunastu jednostek biznesowych. Najczęściej są to jednostki: Eurocash Alkohole, Eurocash Franczyza, Faktoria Win, Eurocash Dystrybucja, Eurocash Cash&Carry.
  • Program realizowany jest w oparciu o umowę o pracę na pełen etat i stanowi dopiero początek Twojej drogi zawodowej. Przy wsparciu Mentora planujesz ścieżkę swojego rozwoju i od Ciebie zależy, jak się ona ukształtuje.
  • Udział w programie może wymagać zmiany miejsca zamieszkania na terenie całego kraju. Relokację wspieramy dodatkiem mieszkaniowym.
  • Rekrutacja do Programu trwa cały rok, a moment rozpoczęcia pracy jest ustalany indywidualnie

 

Więcej informacji

Aplikuj

(24.04.2017) Praca w Komendzie Powiatowej Policji w Stargardzie

Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie poszukuje kandydata na stanowisko starszego inspektora ds bhp w wymiarze 1/2 etatu.

*Zakres zadań: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy m. in.;
przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzeganie aktualnych przepisów bhp,
opracowywanie analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
opracowywanie ocen ryzyka zawodowego,
prowadzenie postępowań powypadkowych.

Wymagania niezbędne na tym stanowisku pracy : wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej 3 letni staż pracy w służbie BHP.

Ponadto istnieje możliwość zatrudnienia dodatkowo na 1/2 etatu st. technika w Zespole ds. Skarg i Wniosków, Dyscyplinarnych i Ochrony Przeciwpożarowej.

Wymagane dokumenty: życiorys, list motywacyjny (podanie), dokumenty potwierdzające wykształcenie, kopie świadectwa pracy.

Miejsce składania dokumentów:
pocztą na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie
ul. Warszawska 29
73-110 Stargard

lub osobiście:
sekretariat pok. 107 w godz. od 7,30 do 15,30 od poniedziałku do piątku.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 914813613.